Nejčastější otázky

Způsoby placení
Kromě hotovosti a úhrady bezhotovostně na fakturu (po domluvě) je možné platit běžnými platebními kartami (kontaktní i bezkontaktní, Visa, MasterCard, Maestro atd...). Platby kartou příjímáme od 100 Kč hodnoty nákupu.
Než k nám přijdete
Ve velké většině případů není žádných velkých příprav třeba. V určitých případech je však vhodné vzít s sebou poptávané zboží (pokud je např. výměnou za poškozené, nebo protikus), či jeho fotografii (třeba pomocí mobilního telefonu s nějakým předmětem pro stanovení měřítka). Taktéž v případě dlouhého nákupního seznamu doporučujeme tento seznam nejprve přinést (či poslat e-mailem) - rádi Vám ho připravíme a po kompletaci objednávky dáme obratem vědět.
Reklamace
U reklamací se řídíme platnou legislativou. Důležité je mít platný doklad o nakoupeném zboží, případně potvrzený záruční list (u nářadí).
Výměna zboží
Za podmínek nepoškozeného/nepoužitého zboží, neporušeného obalu, platného dokladu a krátké lhůty po uplynutí nákupu se lze domluvit na výměně zboží. Poslední podmínkou vrácení je nákup ve stejné výši, v jaké je hodnota vráceného zboží. U některého druhu sortimentu tento nárok uplatnit nelze (zboží náchylné na skladovací podmínky, např. stavební chemie/tmely).
Poptávky
Zboží, které nemáme skladem, lze na počkání objednat. Většina poptávek je odbavena do týdne a nevyžadujeme zálohu (vyjímkou může být odběr většího množství zboží). Pokud u nás zanecháte své telefonní číslo, či e-mail, pošleme Vám zprávu o doručení zboží.
Slevy
Slevy nabízíme pouze při větších odběrech (výhodou je registrace) nebo u akčního zboží.
Registrace
Pokud často nakupujete, je možné si u nás zřídit registraci. Registraci může provést firma i nepodnikající osoba. Hlavní výhodou registrace je možnost získání množstevní/věrnostní slevy.